Funkcionális köredzés

Funkcionális köredzés

Funkcionális köredzés?

Funkcionális Tréning egy olyan edzésmódszer, amelynél a egyes izomcsoportokat nem izoláltan, hanem különböző mozgásmintákba integráltan gyakoroltatjuk. Az ízületeket és izmokat minden lehetséges dimenzióban mozgatjuk, az egész testre kiterjesztve, ezáltal teljesítményük javul, és a hétköznapokban „funkcionálisabban működhetnek. A tréninget saját testsúlyunkkal végezzük, de színesítjük, nehezíthetjük az edzést a Funkcionális Tréning eszközeivel (KETTLEBELL, FELFÜGGESZTÉSEK, TRX, MEDICIN LABDA, KÉZI SÚLYZÓ, SPARROBAG, STEPPAD )… ilyenkor gyorsan és arányosan fejlődnek izmaink, mint stabil alátámasztás estén –súlyzós gépek-, ezért azoknak is érdemes használni, akik rövid idő alatt szeretnének feszes, kidolgozott, szálkás izomzatot.) A funkcionális edzéstől izmosabb, erősebb, kitartóbb és rugalmasabb leszel. Az edzések alkalmasak izomnövelésre és zsírégetésre is egyaránt. Az edzéseket azoknak is javasoljuk akik egyébként a súlyzós edzések szerelmesei , eleinte Én is csak kiegészítésképpen edzettem így, mert nagyon jól esett a súlyzós edzések mellett átmozgatni magamat tetőtől talpig , és nem számítottam rá,de mégis durva izomlázam lett minden alkalommal .

Mitől köredzés?

Az edzés folyamán több ( legalább 5 ) állomás van , ahol meghatározott ideig kell végezni a gyakorlatot ,majd meghatározott ideig van pihenő idő és indulás a következő állomásra . Ez természetesen egyénre szabott, tehát attól ,hogy csoportos edzés lesz , oda fogunk figyelni mindenkinek az edzettségi szintjére.

Funkcionális köredzés